1.nap

Miután a cégünk alapjait felépítettük. Ezután a minőségügyi vezetőnk és az informatikai rendszervezetőnk egy üzleti megbeszélésen vett részt a Herbsgarden vezetőjével Both Tímeával ,ahol a cégünk Brandjéről, üzleti felépítésről, marketing és reklám stratégiájáról

Amit tanultunk a szakértőtől az első napon:

  • ráláthattam, hogy a vásárlókat igazán mi is vonzza be.(kevés szöveg, sok kép, videó és szimbólumok)
  • letisztult könnyen kezelhető weboldal nagyon fontos.
  • tömör, lényegretörő mondatok!
  • hogyan érdemes, a termékek összetételi arányát változtatni különféle terméktipusoknál
  • újrahasznosítás közlése
  • reklámozás rövid, FELIRATOS videókkal!
  • Legyünk valamiben egyediek pl. a termék formája 
  • Használjunk inkább natúr – pasztell színeket 
  • Mi is szeressük a termékeinket, vigyünk bele életérzést