Miután a cégünk alapjait felépítettük. Ezután a minőségügyi vezetőnk és az informatikai rendszervezetőnk egy üzleti megbeszélésen vett részt a Herbsgarden vezetőjével Both Tímeával ,ahol a cégünk Brandjéről, üzleti felépítésről, marketing és reklám stratégiájáról
Amit tanultunk a szakértőtől az első napon:
- ráláthattam, hogy a vásárlókat igazán mi is vonzza be.(kevés szöveg, sok kép, videó és szimbólumok)
- letisztult könnyen kezelhető weboldal nagyon fontos.
- tömör, lényegretörő mondatok!
- hogyan érdemes, a termékek összetételi arányát változtatni különféle terméktipusoknál
- újrahasznosítás közlése
- reklámozás rövid, FELIRATOS videókkal!
- Legyünk valamiben egyediek pl. a termék formája
- Használjunk inkább natúr – pasztell színeket
- Mi is szeressük a termékeinket, vigyünk bele életérzést