Harmadik napon vegyészeink elkezdték a termékek gyártását. Addig a többi csapat társunk a weboldal és a termékeink külsejével foglalkozott.
Amit tanultunk a szakértőtől a harmadik napon:
- a reklámok adják át az termékek élvezeti értékeit
- packshot reklám készítése
- reklámvideók a cégünk mottóját és üzenetét mutassa be
- mutassuk be hogy kik vagyunk és mi a célunk
- reklám script készítése
- brainmap térkép készítése
- -fontos hogy ph értéke a szappannak lúgos legyen hogy a bőr savasságát ezzel kompenzálja – fontos hogy csak olyan anyagokból dolgozzunk ami kémiailag tesztelt, nem ártalmas a bőrnek -a szappanhoz mérten minden hozzávalónak csak maximum a 10% adhatjuk vagy különben rossz hatással lesznek a bőrre
- -a csomagolásnak és a színek kiválasztásának is nagy szerepe van a termékcsalád alap koncepciójához
- -a pigmentből sem szabad túlzásba esni mivel akkor nagyon giccses hatást érhetünk el amit a vásárlók nem szeretnek