3.nap

Harmadik napon vegyészeink elkezdték a termékek gyártását. Addig a többi csapat társunk a weboldal és a termékeink külsejével foglalkozott.

Amit tanultunk a szakértőtől a harmadik napon:

  • a reklámok adják át az termékek élvezeti értékeit 
  • packshot reklám készítése 
  • reklámvideók a cégünk mottóját és üzenetét mutassa be 
  • mutassuk be hogy kik vagyunk és mi a célunk 
  • reklám script készítése 
  • brainmap térkép készítése  
  • -fontos hogy ph értéke a szappannak lúgos legyen hogy a bőr savasságát ezzel kompenzálja – fontos hogy csak olyan anyagokból dolgozzunk ami kémiailag tesztelt, nem ártalmas a bőrnek -a szappanhoz mérten minden hozzávalónak csak maximum a 10% adhatjuk vagy különben rossz hatással lesznek a bőrre
  • -a csomagolásnak és a színek kiválasztásának is nagy szerepe van a termékcsalád alap koncepciójához
  • -a pigmentből sem szabad túlzásba esni mivel akkor nagyon giccses hatást érhetünk el amit a vásárlók nem szeretnek