A második napon legtöbbet a weblapunkat fejlesztettük , azonban még terveztünk egy ajándék kulcstartót és a termék családjaink alapjait megterveztük.
Amit tanultunk a szakértőtől az második napon:
- Több platformon is hirdessünk egyszerre, ami mindig feleljen meg az adott célcsoport által legtöbbet felkeresett hellyel
- A képeket ehhez igazítsuk -> legyenek letisztultak
- Egy plakáton ezek szerepeljenek:
- elérhetőség
- mottó
- név
- logó
- képek
- Minél rövidebb egy reklám annál jobb
- Együttműködés hasonló érdekeltségű cégekkel
- szélesebb körű választék
- anyagilag jobban jövünk ki
- közös rendezvények
- Nyugodtan írjuk bele az összetevőket, hatásokat is és a környezet védelmet, ezt is a célcsoportra igazítsuk
- Az árakat hasonlítsuk össze az többivel és ez alapján döntsünk
- luxus márka -> ritkán veszik + drága
- hétköznapi márka, olcsóbb + gyakran veszik
- Minden reklám legyen könnyen felismerhető és ne legyen rajta sok szöveg
- A célközönségtől is függ, hogy a termék vagy a modellek szerepeljenek-e többször
- a fürdőbombánál esetleg jó lehet, hogyha lefilmezzük mert látványos v