2.nap

A második napon legtöbbet a weblapunkat fejlesztettük , azonban még terveztünk egy ajándék kulcstartót és a termék családjaink alapjait megterveztük.

Amit tanultunk a szakértőtől az második napon:

  • Több platformon is hirdessünk egyszerre, ami mindig feleljen meg az adott célcsoport által legtöbbet felkeresett hellyel  
  • A képeket ehhez igazítsuk -> legyenek letisztultak  
  • Egy plakáton ezek szerepeljenek:
    • elérhetőség
    • mottó 
    • név 
    • logó 
    • képek
  • Minél rövidebb egy reklám annál jobb  
  • Együttműködés hasonló érdekeltségű cégekkel
    • szélesebb körű választék 
    • anyagilag jobban jövünk ki 
    • közös rendezvények 
  • Nyugodtan írjuk bele az összetevőket, hatásokat is és a környezet védelmet, ezt is a célcsoportra igazítsuk 
  • Az árakat hasonlítsuk össze az többivel és ez alapján döntsünk 
    • luxus márka -> ritkán veszik + drága 
    • hétköznapi márka, olcsóbb + gyakran veszik 
  • Minden reklám legyen könnyen felismerhető és ne legyen rajta sok szöveg 
  • A célközönségtől is függ, hogy a termék vagy a modellek szerepeljenek-e többször 
  • a fürdőbombánál esetleg jó lehet, hogyha lefilmezzük mert látványos v